Untitled Document
 
[ LogOut ]  
Untitled Document
- Cari Profil -
Daftar/Login Sekarang
Cari Profil
 
Cari Nada Dering

Untitled Document
Untitled Document

Latar Belakang Ahli - adinda

 

It's mine....


Lihat Galeri Ahli
 Tentang Saya
Sepi itu pengubat duka ku......

Bertubuh kecil, bertudung, suka melawak dan ingin mencari kenalan dari seluruh pelusuk negeri....ubatilah duka di hati ni..ishh..ish...




Blog Rakan baru!!
 Mesej Rakan
Blog Terkini:
Assalamualaikum...
Wednesday, August 10, 2005@1:19 PM
hai teman siber semua...
lama benar dinda tak mengikuti perkembangan rakan mesra semua...
tah ari tu tetiba je dinda log in dinda punya profil..tup..tup..
dah tak boleh bukak...adussss...kena la daftar lagi skali...
lagi pun sejak kebelakangan ni dinda sibuk sangat tak sempat nak berkomunikasi dengan rakan maya semua...
rinduuuuuuu sangat kat kalian semua...
x-pecialy kat teman siber dinda l... Baca Sambungan ]
ID Ahli adinda Tujuan Long Term Friendship
Jantina Perempuan Umur 25
Lokasi Terengganu , Malaysia
Tinggi 148 cm.
Berat 38 kg.
Warna Rambut Coklat Panjang Rambut Panjang
Warna Mata Coklat Gelap
Hisap Rokok Tidak Kenderaan Tiada
Bentuk Badan Kurus
Kesihatan Sihat
Pendidikan Kolej
Pekerjaan Kerani/Pentadbir
Bahasa Utama Malay
Keturunan Malay
Agama Islam
Status Perkahwinan Bujang
Sudah mempunyai Anak Tidak Ingin Mempuyai Anak Ya
Hobi Buat
Hangout
(Tempat Kesukaan)
Perkampungan
Untitled Document
 
Mesra.net is a trademark of Mesra.net Sdn. Bhd.
All content is copyright © 1998-