Untitled Document
 
[ LogOut ]  
Untitled Document
- Cari Profil -
Daftar/Login Sekarang
Cari Profil
 
Cari Nada Dering

Untitled Document
Untitled Document

Latar Belakang Ahli - nuyull_iman

 

gambar kelas tahun 2004


Lihat Galeri Ahli
 Tentang Saya
salamz perkenalan dari saya

KASIH SAYANG..lahir dari hati dan dari situ kita mencari keistimewaan seseorang untuk mengukuhkannya sebab mengapa kita perlu menyayanginya.KASIH SAYANGada ketahanan terhadap rintangan dan cabaran dan sifatnya bekekalan jika diizinALLAH.




Blog Rakan baru!!
 Mesej Rakan
Blog Terkini:
12.14 PM,
Wednesday, May 04, 2005@12:17 PM
Dah nak masuk dua minngu ery menghilangkan diri.apa yang patut aku buat..mungkin salah aku jugak dia buat aku mcm tu..uwaaaaa...sedih giler la..aku rindu sgt kat dia..seme benda yang aku buat,buat aku makin ingat kat dia..bila keluar dgn abg hadiey hari tu pun pikiran aku melayang ke ery..apa patut aku buat..aku dah tak sanggup nak hadapi semua ni..bantula aku..... Baca Sambungan ]
ID Ahli nuyull_iman Tujuan Cyber Friendship
Jantina Perempuan Umur 18
Lokasi Kuala Lumpur , Malaysia
Tinggi 167 cm.
Berat 49 kg.
Warna Rambut Hitam Panjang Rambut Sederhana
Warna Mata Hitam
Hisap Rokok Tidak Kenderaan Tiada
Bentuk Badan Kurus
Kesihatan Sihat
Pendidikan Sekolah
Pekerjaan Lain-lain
Bahasa Utama Malay
Keturunan Malay
Agama Islam
Status Perkahwinan Bujang
Sudah mempunyai Anak Tidak Ingin Mempuyai Anak Ya
Hobi Chatting,Membaca,Berkenalan
Hangout
(Tempat Kesukaan)
Taman
Untitled Document
 
Mesra.net is a trademark of Mesra.net Sdn. Bhd.
All content is copyright © 1998-